Мінімальна сума замовлення становить 500грн.

Є на складі

.К.К Огілві Д. Про рекламу

.К.К Огілві Д. Про рекламу

01230137

Наявність: Є на складі

  • Основна інформація
  • Доставка и оплата
  • Характеристики
  • Відгуки
  • Фото та відео

526 грн

Закінчується

В обране

Купити в один клік

Доставка по всій Україні

<br/> Доставка згідно тарифам Нової Почти <br/> <br/> Замовлення може бути відправлено одержувачу в той же день, для цього Вам слід зробити його до 12:00, якщо Ви не встигнете оформити замовлення до 12:00, ми обов'язково вишлемо його на наступний день.
  • Самовивіз з магазинів

    м. Хмельницький:

    • вул. Зарічанська 11 А
    • вул. Львівське шосе 55/1
    • вул. Зарічанська 3/2 Б
    • вул. Степана Бандери 2/1а (ТЦ Монблан)
    • вул. Старокостянтинівське шосе 2/1Б
    • вул. Кам'янецька 38

    м. Вінниця:

    • вул. Київська 104

    м. Рівне:

    • вул. Пересопницька 58
    • вул. Гагаріна 16 (ТЦ "Чайка")

    м. Костопіль:

    • вул. Нова 7
  • Нова пошта 50 грн.
  • Кур'єр додому 70 грн.

Способи оплати

Способи оплати:

  • Online оплата наш менеджер повідомить вам реквізити карти для оплати після обробки вашого замовлення.
  • Безготівково реквізити для оплати, документи на підпис та сформований рахунок будуть вислані нашим менеджером після узгодження з вами замовлення в телефонному режимі.
  • Готівкою при отриманні товару Розрахунок готівкою при отриманні замовлення. (Тільки для доставки Новою Поштою).
  • Готівкою при отриманні товару
  • Безготівково
  • Online оплата
  • Повернення-обмін до 14 днів
  • Гарантія якості

Характеристики товару

  • Автор
    К. К Огівлі
  • Видавництво
    КСД
  • Формат
    245x170 мм
  • Кількість сторінок
    240
  • Мова видавництва
    Українська
  • Обкладинка
    Тверда
  • Ілюстрації
    Цветные

Наявність:Є на складі

.К.К Огілві Д. Про рекламу

Фото

• Це класика книг про рекламу, написана одним із видатних спеціалістів, батьком сучасної реклами — Девідом Оґілві.

• Вперше книга була опублікованав США ще 1983 року!

- Як зробити рекламу, яка продаватиме?

- Якими мають бути тексти, ілюстрації, дизайн?

- Як залучити та утримати клієнта?

- Як управляти рекламним агентством?

У цій книзі численні історії реальних проєктів, блискучих ідей, а іноді й невдалих рішень. Оґілві описує всю «внутрішню кухню» світу реклами та розповідає численні байки, які дозволяють поринути у світ рекламного бізнесу минулого століття.

Фішки книги:

• У книзі понад 150 кольорових та чорно-білих ілюстрацій —класичні приклади друкованої реклами та розкадрування телевізійних роликів. Теорія та практика реклами в картинках!

• А ще не забувайте про те, що ця книга написана одним із найкращих копірайтерів світу — вона читається легко та неймовірно цікаво.

Книга обов’язкова до прочитання всім, хто пов’язаний з рекламою: копірайтерам, дизайнерам, менеджерам проєктів — особливо фахівцям-початківцям. Основам потрібно вчитися у майстра.

Залишити відгук

Відгуки додаються після перевірки адміністратором

Схожі продукти