Шановні покупці!
При отриманні товару у відділеннях служби доставки, обов'язково перевіряйте цілісність пакування та її вмісту, відсутність дефектів та пошкоджень.
Якщо при перевірці ви виявили видимі дефекти або несправності, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.
Загальні умови повернення/обміну
- повернення/обмін товару здійснюється протягом 14 днів з моменту придбання товару (не враховуючи день купівлі);
- товар не підійшов за кольором, формою, розмірами або іншими характеристиками;
- товар має механічні пошкодження, несправності, пошкоджене пакування або брак з вини виробника або служби доставки;
- повернення/обмін товару належної якості можливий тільки за умови, якщо товар не використовувався, збережено всі споживчі якості та товарний вигляд, має повну комплектацію, не порушена цілісність виробу, присутні всі ярлики, пломби, а також наявності розрахункової накладної, отриманої разом з товаром;
Як можна повернути або обміняти товар?
- зв'яжіться з нашим менеджером по телефону (097) 102-52-10 або скопіюйте шаблон заявки в електронному вигляді та відправте заповнені дані на наш email - smile@nosorog.net.ua;
- надіслати товар через відділення "Нової пошти" за узгодженими з менеджером даними;
- отримати повернення грошових коштів або товару (у разі обміну) зручним для вас способом;
Додаткові правила обміну/повернення товару