Все для школи

Інтернет магазин шкільного приладдя

Дитяча творчість є необхідним елементом шкільного життя, важливим для інтелектуального і емоційного зростання учнів. Крім досягнення безпосередньої мети навчання - отримання знань - на уроках діти мають можливість спробувати та проявити себе в кожному з видів мистецтв, представлених в програмі, пізнати або розвинути свої природні схильності.

Образотворче творчість

Наймасовіший вид творчої діяльності у школярів - образотворче мистецтво. У початкових класах діти, в основному вчаться правдоподібної передачі на папері відомих предметів і компонуванню освоєних зображень за заданим сюжетом. Малюнки десятирічних вже цілком осмислені та можуть являти собою закінчений твір.

Учням молодшого віку не завжди буває під силу повністю виконати завдання, пропрацювавши всі деталі зображення. У таких випадках доречно використовувати готові набори для творчості, які допоможуть навіть малюкові зі слабкими художніми здібностями створити ситуацію успіху і сформувати позитивне сприйняття образотворчого процесу.

Товари для дитячої творчості можуть застосовуватися і в самостійному відпрацюванні завдання уроку, і в спільній праці групи над загальним задумом. Це допомагає звернути увагу учня на виділення індивідуального завдання в складі команди.

Технічна творчість

Конструювання може стати важливим способом формування професійної орієнтації на самих ранніх етапах учнівського життя. Технічна творчість на заняттях з праці (технології) стимулює винахідницьке та раціоналізаторське мислення у хлопчиків і дівчаток.

В ході виконання вправи за технологією умовно виділяють наступні етапи:

  • • кристалізація ідеї;
  • • вивчення інформації;
  • • підбір варіантів рішень;
  • • реалізація обраного способу.

В силу віку втілення знайденої ідеї на практиці може виявитися надто складним для учнів початкової школи, особливо на перших етапах. Педагогам і батькам можна запропонувати звернути увагу на товари для творчості, що пропонують доступні схеми рішень, застосовуваних у різноманітних ситуаціях.

Музична творчість

У процесі шкільного навчання музиці багато що залежить від матеріальної бази навчального закладу. Добре, якщо на щотижневих заняттях є можливість взяти участь в різних напрямках діяльності: грі на різних інструментах, хоровому та сольному співі, групових та індивідуальних танцях. Уміння володіти своїм тілом і голосом має велике значення для розвитку просторової координації та моторики дітей та підлітків. Бажано, щоб творче виховання школярів в цьому напрямку не було обмежено прослуховуванням творів авторів-класиків, а охоплювало якомога більше число граней різноманітного світу музики.