<br/> Доставка згідно тарифам Нової Почти <br/> <br/> Замовлення може бути відправлено одержувачу в той же день, для цього Вам слід зробити його до 12:00, якщо Ви не встигнете оформити замовлення до 12:00, ми обов'язково вишлемо його на наступний день.
Самовивіз з магазинів
м. Хмельницький:
вул. Зарічанська 11 А
вул. Львівське шосе 55/1
вул. Зарічанська 3/2 Б
вул. Степана Бандери 2/1а (ТЦ Монблан)
вул. Старокостянтинівське шосе 2/1Б
вул. Кам'янецька 38
м. Вінниця:
вул. Київська 104
м. Рівне:
вул. Пересопницька 58
вул. Гагаріна 16 (ТЦ "Чайка")
м. Костопіль:
вул. Нова 7
Нова пошта 50 грн.
Кур'єр додому 70 грн.
Способи оплати
Способи оплати:
Online оплатанаш менеджер повідомить вам реквізити карти для оплати після обробки вашого замовлення.
Безготівковореквізити для оплати, документи на підпис та сформований рахунок будуть вислані нашим менеджером після узгодження з вами замовлення в телефонному режимі.
Готівкою при отриманні товаруРозрахунок готівкою при отриманні замовлення. (Тільки для доставки Новою Поштою).
Серед споживачів кожного товару й користувачів кожної послуги є особлива категорія. Це ті любителі кросівок, у яких їх — десятки пар. Фанати спорту, що носять футболки з логотипом улюбленої команди. Ті, на кого не впливає ціна і хто купує товар заради емоцій та смислів, які транслює ваш бренд. Їх може бути небагато, але ці 10 відсотків — найпотужніша категорія ваших клієнтів(своєрідні суперспоживачі), яка дасть вам більшу частину прибутку. Як налагодити зв’язок із цією суперлояльною аудиторією? Чому навіть маленькому бізнесові варто насамперед будувати стосунки саме з нею? Як перетворити звичайного покупця на суперлояльного? У цій книжці бізнес-консультант Едді Йон докладно пояснює, як упровадити стратегію, орієнтовану на побудову тривалих стосунків з клієнтами, і збільшити прибутки компанії.