910672
Наявність: Немає в наявності
Наявність:Немає в наявності
У наявності з:
• Перебуває у ТОП-10 бестселерів за версією Businessweek
br> • У світі продано 600 000 прімірніків
br> • переклад 17 мовами
br>
br> Ця книжка - результат двадцятіп'ятірічного досвіду роботи Беквіта з найвплівовішімі та найуспішнішімі бізнесменамі світу, Які продають ... Повітря. Саме так. Цей посібник - збірка ефективних порад у сфері маркетингу послуг. На прікладі великих компаний Federal Express, Citicorp та чисельності приватних підприємств автор демонструє різноманітні методики и стратегії успішного продажу «невидимого» товару. Автор говорити про ті, что именно слід покращіті в продукції компании, розкріває основи маркетингу послуг, радить, як вігідно позіціонуваті послуги та розуміті клієнта. Цікавий и лаконічній посібник, что містіть сотні стратегій для Досягнення успіху ...
br>
br> Про автора:
br> Гаррі Беквіт - Засновник компании Beckwith Advertising and Marketing, працював Із чотірма зі ста найефектівнішіх американских підприємств у сфері послуг та з дев'ятьма фірмамі, что входять до рейтингу 500 найбільш успішніх компаній за версією журналу Fortune. Володар премії Effie Американської асоціації маркетингу та Колишній творчий керівник одного з найшанованішіх рекламних агентств Америки. P> Читати повний опис Згорнути