Дуже детально ... багато різних персонажів - десятки! ... На одній картинці на весь розворот можна розгледіти кілька абсолютно самостійних сюжетів. За кожним таким сюжетом можна придумати свій оповіданнячко. І навіть не один. Скільки буде дітей, що розглядають таку картинку, стільки буде й різних історій з одними і тими ж персонажами. На основі однієї великої ілюстрації, де проглядається кілька самостійних сюжетних ліній, можна придумувати розважальні та розвиваючі ігри, цікаві завдання, загадки. Цими властивостями володіють книги, які прийнято називати «віммельбух». Скажімо, даний віммельбух називається «Весела ферма». У книзі розповідається про тварин - постояльців практично всіх європейських тваринницьких ферм. Причому, як ми вже помітили, розповідається в численних деталях, просто-таки багатих на малюнку. «Віммельбух» - адже він так і перекладається з німецької: багата книга. Але ось що цікаво. Розповідається, дійсно, все дуже докладно, в найдрібніших деталях, але ... при цьому, немає жодного абзацу тексту. Справа в тому, що ілюстрації в віммельбухе створені таким чином, що про всі героях розповідають самі малюнки. Всі персонажі знаходяться, немов, в русі і у взаємодії один з одним. Виходить дуже легко «читати» такі картинки взагалі без всякого до них опису, придумувати різні історії і складати розвиваючі та логічні ігри. Наприклад, такі: порахувати всіх тварин, або окремо: скільки на фермі овечок, конячок, скільки курчат вивела курочка; знайти на великій картинці те, що показано і названо внизу сторінки; разом з друзями або з мамою, татом, братишками, сестричками придумувати історії по картинках - хто веселіше і хто більше; шукати заданий предмет або тварина на швидкість. В результаті: уяву разом з бурхливою фантазією чудово сприяють розвитку творчого мислення; заняття з віммельбухом виробляють навички доводити творчу роботу до кінця, вміння бачити кілька варіантів для вирішення нестандартних завдань; Віммельбух сприяє розвитку логіки - вмінню з деталей скласти єдине ціле. І навпаки, для цілісного сприйняття картини розуміння принципу поділу цілого на частини.