588581
Наявність: Немає в наявності
Наявність:Немає в наявності
У наявності з:
Книга «Десять смертних гріхів маркетингу» написана знаменитим маркетологом Філіпом Котлером, автором «Основ маркетингу» ( «Біблії» з маркетингу) і ще більш, ніж 60 книг. Він перший зібрав воєдино і систематизував всі знання в цій області і його думка користується заслуженою повагою у всьому світі. P>
В даний час маркетологи займаються продажем і просуванням товару. Автор вважає, що, насправді, він повинен займатися тим, щоб створювати товар, який буде продаватися без просування, без зусиль. Справжня роль маркетингу - бути двигуном бізнес-стратегії. P>
Ця книга є путівником по тому, чого не можна робити. У цьому ясному і вичерпному керівництві автор описує десять найбільш поширених і найбільш руйнівних помилок маркетологів, пропонує визначити ознаки, які свідчать про наявність «гріха» і рекомендує практичні, перевірені рецепти, як його виправити або уникнути. Кожній помилку він присвячує окрему главу. P>
Його поради допоможуть маркетологам знайти правильний напрямок бізнесу, розробляти більш досконалі продукти, покращувати маркетингові плани і відносини з клієнтами. Книга адресована маркетологам, керівникам компаній і підприємцям. Новачки також знайдуть її дуже корисною і простий у викладі. Філіп Котлер дає в книзі посилання на інші свої роботи і роботи інших авторів. Так що можете розширити свої пізнання, при бажанні. P>
Керівники підприємств, підприємці та новачки в бізнесі залишають вдячні відгуки про книгу «Десять смертних гріхів маркетингу». Вони підкреслюють безсумнівну користь отриманих рад і рекомендують не пошкодувати часу на прочитання книги. P>
Замовити і купити книгу «Десять смертних гріхів маркетингу» українською мовою ви можете в нашому інтернет-магазині. Тут же можна ознайомитися з іншими новинками по цікавить вас. P> Читати повний опис Згорнути