Мінімальна сума замовлення становить 500грн.

Немає в наявності

Десять смертних гріхів маркетингу

Десять смертних гріхів маркетингу

588581

Наявність: Немає в наявності

  • Основна інформація
  • Доставка и оплата
  • Характеристики
  • Відгуки
  • Фото та відео
Читати уривок

146 грн Немає в наявності

Доставка по всій Україні

<br/> Доставка згідно тарифам Нової Почти <br/> <br/> Замовлення може бути відправлено одержувачу в той же день, для цього Вам слід зробити його до 12:00, якщо Ви не встигнете оформити замовлення до 12:00, ми обов'язково вишлемо його на наступний день.
  • Самовивіз з магазинів

    м. Хмельницький:

    • вул. Зарічанська 11 А
    • вул. Львівське шосе 55/1
    • вул. Зарічанська 3/2 Б
    • вул. Степана Бандери 2/1а (ТЦ Монблан)
    • вул. Старокостянтинівське шосе 2/1Б
    • вул. Кам'янецька 38

    м. Вінниця:

    • вул. Київська 104

    м. Рівне:

    • вул. Пересопницька 58
    • вул. Гагаріна 16 (ТЦ "Чайка")

    м. Костопіль:

    • вул. Нова 7
  • Нова пошта 50 грн.
  • Кур'єр додому 70 грн.

Способи оплати

Способи оплати:

  • Online оплата наш менеджер повідомить вам реквізити карти для оплати після обробки вашого замовлення.
  • Безготівково реквізити для оплати, документи на підпис та сформований рахунок будуть вислані нашим менеджером після узгодження з вами замовлення в телефонному режимі.
  • Готівкою при отриманні товару Розрахунок готівкою при отриманні замовлення. (Тільки для доставки Новою Поштою).
  • Готівкою при отриманні товару
  • Безготівково
  • Online оплата
  • Повернення-обмін до 14 днів
  • Гарантія якості

Характеристики товару

Наявність:Немає в наявності


Котлер Ф. 10 смертних гріхів маркетингу

Фото

Десять смертних гріхів маркетингу

Книга «Десять смертних гріхів маркетингу» написана знаменитим маркетологом Філіпом Котлером, автором «Основ маркетингу» ( «Біблії» з маркетингу) і ще більш, ніж 60 книг. Він перший зібрав воєдино і систематизував всі знання в цій області і його думка користується заслуженою повагою у всьому світі.

В даний час маркетологи займаються продажем і просуванням товару. Автор вважає, що, насправді, він повинен займатися тим, щоб створювати товар, який буде продаватися без просування, без зусиль. Справжня роль маркетингу - бути двигуном бізнес-стратегії.

Ця книга є путівником по тому, чого не можна робити. У цьому ясному і вичерпному керівництві автор описує десять найбільш поширених і найбільш руйнівних помилок маркетологів, пропонує визначити ознаки, які свідчать про наявність «гріха» і рекомендує практичні, перевірені рецепти, як його виправити або уникнути. Кожній помилку він присвячує окрему главу.

Його поради допоможуть маркетологам знайти правильний напрямок бізнесу, розробляти більш досконалі продукти, покращувати маркетингові плани і відносини з клієнтами. Книга адресована маркетологам, керівникам компаній і підприємцям. Новачки також знайдуть її дуже корисною і простий у викладі. Філіп Котлер дає в книзі посилання на інші свої роботи і роботи інших авторів. Так що можете розширити свої пізнання, при бажанні.

Керівники підприємств, підприємці та новачки в бізнесі залишають вдячні відгуки про книгу «Десять смертних гріхів маркетингу». Вони підкреслюють безсумнівну користь отриманих рад і рекомендують не пошкодувати часу на прочитання книги.

Замовити і купити книгу «Десять смертних гріхів маркетингу» українською мовою ви можете в нашому інтернет-магазині. Тут же можна ознайомитися з іншими новинками по цікавить вас. Читати повний опис Згорнути

Залишити відгук

Відгуки додаються після перевірки адміністратором